ZZP Servicedesk

Erisietsmisgegaan.nl

Erisietsmisgegaan.nl

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is vanaf 1 januari 2016 van start gegaan. Het doel van de Wkkgz is om de rechtspositie van een cliënt te verbeteren. Klachten over een zorgverlener moeten beter én sneller aangepakt worden. Zzp’ers die zorg verlenen, zijn verplicht om een klachtenregeling in te stellen een klachtenfunctionaris in te schakelen en aangesloten te zijn bij een geschilleninstantie.

Klachten voorkomen is beter dan genezen. ZZP Servicedesk heeft daarin Erisietsmisgegaan.nl als partner gevonden.

Missie

De missie van Erisietsmisgegaan is het voorkomen van klachten en kosten voor de professional. Door onvrede om te buigen naar herstel van vertrouwen, kun je samen verder. Op deze manier wordt er geprobeerd om klachten en het inschakelen van de geschillencommissie te voorkomen en daar waar nodig deskundig te begeleiden.

Altijd bereikbaar

Erisietsmisgegaan is er voor de zorgverlener met informatie en coaching in het omgaan met klachten en voor de cliënt om te luisteren, de onvrede of klacht te verwoorden en het vertrouwen in de dienstverlener te herstellen. Het digitale platform is 24/7 beschikbaar voor alle betrokken partijen. Waar nodig leveren zij door het hele land ervaren klachtenfunctionarissen, mediators en een geschillencommissie.

Korting

Als lid van ZZP Servicedesk krijg je korting op de dienstverlening van Erisietsmisgegaan. Bekijk hier of het lidmaatschap interessant voor jou is.

MAANDELIJKS DE BESTE TIPS

Meld je hier aan voor onze gratis nieuwsbrief, deze staat boordenvol tips & trucs voor zzp’ers. Zo ben jij altijd op de hoogte en ontvang je alle informatie die jij als ondernemer nodig hebt om te groeien.

Een sluitende rittenregistratie voorkomt een boete. Claim hier je korting op een snelle, makkelijke en geautomatiseerde tool om je ritten bij te houden. Precies wat de Belastingdienst nodig heeft!