ZZPSERVICEDESK

ZZP Servicedesk gaat een samenwerking aan met Erisietsmisgegaan.nl!

ZZP Servicedesk gaat een samenwerking aan met Erisietsmisgegaan.nl!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is vanaf 1 januari 2016 van start gegaan. Het doel van de Wkkgz is om de rechtspositie van een cliënt te verbeteren. Klachten over een zorgverlener moeten beter én sneller aangepakt worden. Zzp’ers die zorg verlenen, zijn verplicht om een klachtenregeling in te stellen een klachtenfunctionaris in te schakelen en aangesloten te zijn bij een geschilleninstantie.
MijnZZP+ leden voldoen hiermee automatisch aan de eisen die de Wkkgz stelt

Als lid van ZZP Servicedesk voldoe je in één keer aan de eisen die de Wkkgz stelt aan de zelfstandige zorgverlener!
 

Klachten voorkomen is beter dan genezen. ZZP Servicedesk heeft daarin Erisietsmisgegaan.nl als partner gevonden.

Missie

De missie van Er is iets misgegaan.nl is het voorkomen van klachten en kosten voor de professional. Door onvrede om te buigen naar herstel van vertrouwen, kun je samen verder. Op deze manier wordt er geprobeerd om klachten en het inschakelen van de geschillencommissie te voorkomen en daar waar nodig deskundig te begeleiden. 

Altijd bereikbaar

Er is iets misgegaan.nl is er voor de zorgverlener met informatie en coaching in het omgaan met klachten en voor de cliënt om te luisteren, de onvrede of klacht te verwoorden en het vertrouwen in de dienstverlener te herstellen. Het digitale platform is 24/7 beschikbaar voor alle betrokken partijen. Waar nodig leveren zij door het hele land ervaren klachtenfunctionarissen, mediators en een geschillencommissie. Dankzij Er is iets misgegaan.nl voldoe je als lid van ZZP Servicedesk automatisch aan de eisen van de Wkkgz.

Workshops

Als lid van ZZP Servicedesk profiteer je daarnaast van korting op onderstaande workshops.

– Preventie en omgang met klachten 
18 maart 2019, 18.00 – 20.30 uur 
met een broodje. Het betreft een workshop over hoe je als professional klachten kunt voorkomen en hoe je, als er eenmaal een klacht is, daar op een verstandige manier mee om kunt gaan. Tijdens de workshop zullen er handvatten besproken worden die je als professional kunt gebruiken in het dagelijks werk en in de communicatie met cliënten.
 

– Intervisie bijeenkomst
8 april 2019, 18:00 – 20:30 uur met een broodje. Tijdens de intervisie bijeenkomst worden aan de hand van het standaard intervisie model relevante casussen besproken en wordt het procesverloop besproken. De intervisie bijeenkomst wordt gegegeven door ervaren Erisietsmisgegaan professionals. 

Lees meer en schrijf je in!

ZZP LIDMAATSCHAP

ONBEPERKT ADVIES VOOR EEN LAAG BEDRAG

  • Persoonlijk contact met een bedrijfsadviseur
  • Direct antwoord op jouw vragen
  • Bereikbaar via telefoon, (web)chat en mail
  • Scan van aangifte inkomstenbelasting
  • Startersgesprek (circa 20 minuten)
  • Toegang tot een interessant ZZP netwerk
  • Toegang tot kennisevents en workshops

€ 12,50

 p/m*

                    * excl. 21% btw 

Hellocars helpt jou met alles rondom zakelijk leasen. Dat begint bij de zoektocht naar jouw perfecte bedrijfsauto. Van het juiste model tot aan de…
Drukwerk
Cramer Accountants & Belastingadviseurs ondersteunt ondernemers bij wat zij het liefst doen: kansen zoeken en benutten, uitdagingen aangaan, kortom: ondernemen. …
Als ondernemer krijg je te maken met uiteenlopende juridische vraagstukken. Sommige eenvoudig, sommige complex. Als juridisch specialist staat Spectrum Advocaten je graag met raad…

Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief!

Zo blijf je op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen op het gebied van zelfstandig ondernemerschap.